Knepiga Situationer När Man Reser

Hej på er alla underbara Vegan Power Podcast lyssnare! Idag är jag (Riina) ensam i studion eftersom vi tyvärr har gått skilda vägar med Jaffi. Nej, inget dramatiskt. Jag är i Thailand och hon är ännu i Finland, men podden kommer fortfarande att rulla på som normalt, men vi kommer att banda in avsnitt för oss själva en tid framöver, men kommer också att banda in avsnitt via Skype i framtiden. I veckans avsnitt talar jag om hur det är att resa som vegan och delar med mig praktiska tips som fungerat väldigt bra för mig. Jag talar också om hur det ibland kan kännas jobbigt att träffa människor från olika kulturer som inte förstår veganism på samma sätt som du, och vare sig det är bra idé att överhuvudtaget gå in på vegan diskussionen med dem eller inte. Klicka här för att lyssna på avsnittet via SoundCloud, eller gå in på podcast appen eller iTunes. Hoppas ni har nytta av mina tips, ha en så bra vecka!
IMG_7503.jpg
Detta är min absoluta favoriträtt här i Thailand, mango and sticky rice ❤

Kommentera

